Vita/Lansering Le Mini Macaron

Hvordan bygger man engasjement rundt et produkt og skaper en opplevelse som folk faktisk snakker om? itsHappening vet at suksess ligger i de små detaljene – og vårt event med Le Mini MacaronVITA Majorstuen var et godt eksempel på dette.

Opplevelsesbasert markedsføring i praksis

For å skape en autentisk og engasjerende opplevelse inviterte vi 10 influensere til en kveld fylt med kreativitet, inspirasjon og innhold. Målet var å gi dem en praktisk og sanselig opplevelse av Le Mini Macaron sine produkter – og samtidig skape organisk rekkevidde og synlighet gjennom sosiale medier.

Eventkonseptet: hands-on opplevelse og delingsverdi

Lokasjon med riktig atmosfære – VITA Majorstuen ble forvandlet til et fargerikt beauty-univers som speilet merkevaren.

Hands-on testing – Deltakerne fikk prøve den innovative gellakken og den ikoniske LED-lampen formet som en makron.

Delbart innhold – Vi la til rette for at gjestene enkelt kunne skape engasjerende content med foto-vennlige settinger og produktpresentasjoner.

Resultatet? Høy engasjementsrate, sterke merkevareassosiasjoner og organisk spredning til tusenvis av potensielle kunder.

Hvorfor influencer-events fungerer

Å la folk oppleve et produkt i en kuratert setting skaper mye sterkere relasjoner enn tradisjonell reklame. Et gjennomtenkt influenser-event gir:

Autentisitet – Målgruppen får produktet presentert av profiler de stoler på.

Synlighet – Sosiale medier flommer over av ekte anbefalinger og engasjement.

Langsiktig effekt – Deltakerne blir ambassadører som snakker om opplevelsen lenge etterpå.

Vil du skape en uforglemmelig brand-opplevelse for din merkevare? Vi i itsHappening hjelper deg med å lage eventer som engasjerer, inspirerer og skaper resultater!

 
Forrige
Forrige

Bergsala/Nintendo lansering Zelda

Neste
Neste

Jarritos/Sampling