VIC/Merkevarebygging
Retailbransjen er i stadig utvikling, og forbrukernes handlemønster endres raskt. For å imøtekomme kundenes økende behov for inspirasjon, iverksatte VIC en omfattende strategi – og vi fikk gleden av å bistå dem med gjennomføringen.
Vårt samarbeid med VIC omfattet blant annet butikkåpninger, SoMe-strategi, kampanjeproduksjon og tilrettelegging av alt fra fotograf, stylist, modell og lokasjon til ferdige markedsføringskampanjer. Vi sørget også for å skape engasjerende interne arrangementer, inkludert et inspirerende kick-off og visning på Sentralen, for å motivere også internt i bedriften.
For å sikre optimal synlighet og treffsikkerhet produserte vi still-bilder som ble publisert i en nøye planlagt form, og la til rette for at det hele kunne tas over av interne innad i kjeden. Alt i alt en helhetlig markedsføringsstrategi implementert for å nå VICs KPI’er.
Med vår erfaring innen eventplanlegging, innholdsproduksjon og merkevarebygging bistår vi retailaktører med å skape helhetlige konsepter som gir resultater – både digitalt og i butikk.


















