L'Oréal Paris/produktlansering

Det er ikke hver dag man får leve på en rosa sky, men under lanseringen av L'Oréal Air Volume Mega Mascara føltes det sånn. Influenser Gine Margrethe var vertinne for lanseringen. Det var en drømmedag med deilig mat og drikke i hyggelige omgivelser med flotte folk.

Gjør din produktlansering til en opplevelse som skaper engasjement.

En vellykket produktlansering handler ikke bare om å presentere et nytt produkt – det handler om å skape en opplevelse som bygger forventning, engasjerer målgruppen og etterlater et varig inntrykk. Med et eventbyrå på laget får du en gjennomtenkt strategi, et kreativt konsept og en sømløs gjennomføring som sikrer at budskapet ditt treffer. Vi hjelper deg med å maksimere synlighet, skape PR-verdi og sikre at lanseringen din blir like imponerende som produktet du presenterer.

 
Forrige
Forrige

Essie/PR og lanseringer

Neste
Neste

Garnier/presseevent