VIC / produksjon & SoMe

 

Passion for Fashion

Retailbransjen er i konstant utvikling og forbrukernes handlemønster endres raskt. For å imøtekomme kundenes økende behov for inspirasjon har VIC satt i gang en omfattende prosess. Riktige bilder publiseres til rett tid, butikkhyllene oppgraderes og de ansatte motiveres til å gi de beste kjøpsopplevelsene i butikk.

Bak kulissene innebærer dette en nøye bearbeidet strategi innen produksjon av kampanjer, sosiale mediekanaler, organisering av kick-off og butikkåpning for å nå de nye KPI´ene.

 
 

Instagram Take Over

VIC_juli17-9312.jpg

Foto: Nadia Frantzen

Samarbeidspartnere: 

Tinagent

Style Management

Heartbreak Management

VIC_Kickoff Sentralen_2017_lavoppløselig_36.jpg

Kick-Off på Sentralen - september 2017

VIC_Kickoff Sentralen_2017_lavoppløselig_41.jpg